Recent content by Silver Oasis

  1. Silver Oasis

    Wrestling Ashley Massaro MV - Echo (RIP Tribute)

    aww thank you so much and tbh it is a great song I also like "Shouldn't Be A Good In Goodbye" By Jason Walker, he sings with such passion and emotion tbh <3
  2. Silver Oasis

    Wrestling Ashley Massaro : Freedom

    Yes your sync is really good to the song here and im happy to see another ashley tribute mv <3
  3. Silver Oasis

    New Ashley Massaro MV/Tribute posted <3 RIP <3 https://www.youtube.com/watch?v=65t9_ecyT0o

    New Ashley Massaro MV/Tribute posted <3 RIP <3 https://www.youtube.com/watch?v=65t9_ecyT0o
  4. Silver Oasis

    Gonna start a new mv for LGBT pride cuz im gay. I think it will be a cool little thing for me to...

    Gonna start a new mv for LGBT pride cuz im gay. I think it will be a cool little thing for me to do for the community, i have too many ideas
  5. Silver Oasis

    Wrestling Sasha Banks - Ocean Eyes mv

    the chorus fxs are really fresh and i havent seen that style used in the community yet so good job!
  6. Silver Oasis

    was working on a christmas MV but missed the deadline for it now...guess ima have to finish it...

    was working on a christmas MV but missed the deadline for it now...guess ima have to finish it in 2019 then post it next Christmas haha
  7. Silver Oasis

    Wrestling Mayhem (Sasha Banks Music Video)

    oo I like this! not crazy bout the song but I like how you put this song for sasha cuz that rock + sasha combo is never really seen so good job x
  8. Silver Oasis

    Jillian MV - Shotgun might come out before the end of this year or next year depending if i...

    Jillian MV - Shotgun might come out before the end of this year or next year depending if i finish it. Have a lot of projects in the works
  9. Silver Oasis

    Film Lexa MV - King (The 100) - Tribute

    Show casing another older mv of mine but this time its the 100 not wwe
  10. Silver Oasis

    Wrestling Becky Lynch MV - Brick By Boring Brick

    TBH i like the ghosting xD is that a bad thing? It kinda looks like motion blur to me, I think it kinda adds to the mv lmaoo tbh i have the motion blur fxs but idk how to use it properly as you can see from my candice mv
  11. Silver Oasis

    Wrestling Becky Lynch MV - Brick By Boring Brick

    t thank you haha <3 im glad u spot my attention to details
  12. Silver Oasis

    Wrestling Alicia Fox MV - XO (Remix)

    Thank you very much it is a very old MV of mine but one of my favs!
Top